Результат нашої роботи Стабільна робота комп'ютерів та мережі Надаємо абонентське обслуговування комп'ютерів для середнього та малого бізнесу в Дніпрі вже:
10 4 12 5 24 48
років
місяців
днів
годин
хвилин
секунд
З АйТі-Груп все дуже просто!
Комп'ютери та ноутбуки
Налаштовуємо та оптимізуємо. Встановлюємо необхідні програми. Рятуємо від перегріву. Діагностуємо та ремонтуємо. Модернізуємо. Допомагаємо вибрати та збираємо ПК під Ваші конкретні задачі.
Сервери
Збираємо сервер для Вашого бізнесу з огляду на сотні нюансів. Грамотно налаштовуємо. Регулярно оновлюємо. Слідкуємо за його роботою 24/7. Захищаємо від вірусів та хакерів. Ремонтуємо та апгрейдимо.
Комп'ютерні мережі
Усуваємо такі проблеми: "все зависло", "інет скінчився", "мене вибило", "ні*ера не працює". Прокладаємо дротові та Wi-Fi мережі. Встановлюємо та налаштовуємо обладнання мережі. Заводимо основні та резервні канали Інтернет. Відслідковуємо їхню роботу та спілкуємося з провайдерами.
Антивірусна безпека
Встановлюємо та налаштовуємо антивіруси та фаєрволи. Слідкуємо за їх ліцензіями та оновленнями. Ловимо віруси на сайтах, в електронній пошті, в мережі та на флешках. Виявляємо мережеві атаки. Знаємо, як захиститися від вірусів-шифрувальників.
Резервне копіювання
Резервуємо файли, папки, бази, віртуальні машини, комп'ютери та сервери повністю. Розробляємо план резервного копіювання та відновлення даних. Зберігаємо копії на дисках, мережевих сховищах та на FTP, в Хмарі, на спеціальних Linux-серверах.
Технічна підтримка
Завжди на зв'язку! За Вашою фірмою закріплюється спеціаліст техпідтримки, і його прямий номер має кожен співробітник. Відповідаємо на запитання, консультуємо та допомагаємо по телефону та за допомогою програм віддаленого доступу. 95% проблем вирішуємо віддалено протягом 10 хвилин!
Електронна пошта та хостинг
Створюємо корпоративні поштові скриньки, налаштовуємо до них доступ на ПК та смартфонах. Допомагаємо з реєстрацією доменів та хостингу. Слідкуємо за їх роботою та спілкуємося з технічною підтримкою.
Програмне забезпечення
Допомагаємо з вибором та придбанням ліцензійного ПЗ. Знаємо про нюанси ліцензійних угод та про практику проведення перевірок бізнесу. Підкажемо, як заощадити при купівлі. Організуємо зберігання та контроль дистрибутивів та ліцензій ПЗ.
Девіз нашої компанії «Займайся улюбленою справою і роби це краще за всіх!»
company

Історія компанії АйТі-Груп розпочалася в 2006 році. Саме тоді ми відкрили магазин, у якому збирали та ремонтували комп'ютери. Дуже часто Клієнтам була потрібна допомога в налаштуванні цих комп'ютерів, підключення до мережі, принтерів і т.д. В 2007 році ми запустили послугу Обслуговування комп'ютерної техніки.

У 2014 р. АйТі-Груп першою в Україні запустила публічну Хмару для Бізнесу «під ключ». Зараз у Хмарі АйТі-Груп працює понад 400 компаній з усієї України.

Ми не просто налаштовуємо комп'ютери. Наша ціль - забезпечити підприємствам безперебійну роботу та збереження інформації за допомогою сучасних комп'ютерних технологій. Зробити складний IT-продукт зрозумілим, простим та доступним.

"Займайся улюбленою справою і роби це краще за всіх!" - для нас із колегами це девіз.

2006 Рік заснування компанії
400+ Задоволених клієнтів
24/7 Підтримка клієнтів
company
4=1
1 голова добре, а 4 – краще. Чотири спеціалісти різного напрямку завжди більш ефективні і досвідчені, ніж один системний адміністратор в штаті, який «вміє все».
Вашим підприємством займається команда з 4-х IT-фахівців:
  • Закріплений за Вами фахівець з технічної підтримки. Завжди на зв'язку з Вашими співробітниками та закриває 95% поточних питань. Допоможе, підкаже та пояснить. Знає про всі нюанси у роботі Вашої комп'ютерної техніки.
  • Відповідає за налаштування серверів, своєчасне резервне копіювання, питання інформаційної безпеки та планові профілактичні роботи.
  • Завідує роботою обладнання мережі (роутерів, комутаторів тощо), Wi-Fi та дротових мереж, основних та запасних інтернет-каналів.
  • 14 років практичного досвіду у реалізації різних проектів. Керує командою, правильно встановлює цілі та пріоритети, погоджує стратегічні дії та плани із Замовником.
Гарантія якості
У CRM-системі ми фіксуємо виїзди, роботи, задачі та проблеми по кожному Клієнту. Завдяки цьому контролюється термін та якість виконання нашої роботи.
crm
Система моніторингу дозволяє миттєво відреагувати на несправність та своєчасно усунути проблему, не допускаючи зупинок у роботі.
crm
Тарифні плани Щомісячна вартість обслуговування залежить від кількості комп'ютерів:
300 грн з ПДВ на місяць
При кількості ПК: 1-10 Термінові виїзди: необмежено Планові виїзди: 1
300 грн за перші 10 ПК + 15 грн з ПДВ за кожен наступний ПК на місяць
При кількості ПК: 11-20 Термінові виїзди: необмежено Планові виїзди: 2
300 грн за перші 10 ПК + 13 грн з ПДВ за кожен наступний ПК на місяць
При кількості ПК: від 21 Термінові виїзди: необмежено Планові виїзди: 2-4
Дізнатись вартість
Вкажіть кількість комп'ютерів:
0 20 40 60 80 100
Вкажіть кількість фізичних серверів:
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Вкажіть кількість віртуальних машин:
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Сума без ПДВ: 18 000 грн
Сума з ПДВ: 21 600 грн
Випадки у нашій практиці
ТОВ "Автоцентр-Україна плюс" (офіційний дилер Skoda, Subaru)

Нас запросили з досить складною технічно задачею: замінити парк із 7-ми дуже застарілих серверів. На них, окрім звичайного офісного навантаження, працювали десятки специфічних програм, необхідних дилеру для діагностики та ремонту автомобілів, та складна система обліку + документообігу. І звичайно ж, зупинка в роботі була неприпустима! Реорганізація зайняла 2 місяці.

На даний момент відповідаємо за обслуговування налаштованого нами програмно-апаратного комплексу та допомагаємо системному адміністратору клієнта з обслуговуванням робочих комп'ютерів та мережі.

Встановили сучасне серверне обладнання та обладнання мережі
Організували надійну систему резервного копіювання
Налаштували все обладнання з нуля
ТОВ “СК “Клінінг Груп”

Клінінг Груп - один із провідних гравців на ринку професійного клінінгу України. Працюємо з компанією з 2011 року. Відповідаємо за все, що пов'язане із ІТ. За ці роки, разом із зростанням Клієнта, ми тричі повністю оновлювали серверне обладнання. Пройшли шлях від роботи в спільних папках на мережевому сховищі до роботи всіх користувачів на сервері терміналів, повністю звільнивши від даних і програм комп'ютери. Разом пережили 2 переїзди офісу. Організували 2 незалежні канали Інтернет з автоматичним перемиканням. Налаштували резервне копіювання даних в Хмару в режимі реального часу, що дуже допомогло при атаці вірусу Petya в 2017. А в 2019, коли сервер знову перестав справлятися зі збільшенням навантаження, компанія прийняла рішення не купувати новий, а перейти на роботу в Хмару АйТі-Груп, що і було виконано успішно та без зупинки робочих процесів.

2 канали інтернет з перемиканням при відмові
Збереження даних під час глобальної атаки вірусу
Перехід на віддалену роботу у Хмарі в 2019 р.
НВО «Дніпропрес»

З Дніпровським заводом пресів ми познайомилися у липні 2017 р. Вірус Petya заразив кілька серверів та близько 130 робочих комп'ютерів у домені. Оскільки способу розшифровки для цього вірусу не існувало, дані витягували з чудом уцілілих, досить старих резервних копій. Необхідно було оновити серверну техніку та організувати надійний та регулярний автоматичний backup. Для забезпечення комфортної роботи 150 користувачів в режимі віддаленого столу був налаштований відмовостійкий кластер з двопроцесорних серверів Supermicro. А локальне зберігання резервних копій забезпечив Backup-сервер місткістю 32 Тб, що знаходиться поза мережею та доменом.

віддалений робочий стіл для 150 співробітників
відмовостійкий кластер на базі Supermicro
багаторівнева система захисту даних
Нам довіряють
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Думки до знайомства з нами…
icon question
Навіщо платити за обслуговування? Викличу, коли щось зламається
Тут все просто: потрібно порахувати, скільки коштує година зупинки Вашого бізнесу через проблеми з комп'ютерами. Якщо 1-2 робочі дні повної зупинки і трохи втрачених даних (наприклад, база 1С) не страшні - Вам не потрібно обслуговування. Якщо ж Ви знаєте вартість зупинки Вашого бізнесу - дзвоніть, надішлемо договір на обслуговування.
icon question
Коли «системщик» потрібен, він завжди не на зв'язку чи зайнятий
  1. Ми на зв'язку. Завжди. Гарантовано. У Вас у телефоні будуть мобільні номери закріплених за Вами спеціалістів техпідтримки та менеджера. Ми розуміємо, наскільки Вам важлива своєчасна відповідь на дзвінок і швидка реакція.
  2. Ми вміємо розставляти пріоритети. Тому, якщо питання термінове - воно буде закрито так швидко, як це можливо. Ми ж розуміємо: Вам потрібно працювати!
icon question
Краще найняти сисадміна до штату, ніж платити комусь
Якщо у Вас більше 100 комп'ютерів, можна найняти сисадміна в штат. Платити йому високу ЗП та податки, забезпечити робоче місце. І сподіватися, що він виявиться компетентним у всіх питаннях, з якими зіткнеться: у залізі, програмах, налаштуванні мереж та серверів, безпеці, ремонті техніки, захисті інформації тощо. Щоправда, ми таких ще не зустрічали:) Тому наймаємо профільних фахівців і формуємо з них супер-команду. АйТі-Груп не хворіє, не звільняється, не йде у відпустку. Вас обслуговує надійна компанія!
icon question
А якщо вони вкрадуть і
продадуть наші дані?
Найчастіше питання. Відповідаємо: у Договорі присутні пункти про комерційну таємницю, конфіденційність та нерозголошення інформації. А з кожним із наших співробітників підписано договір про нерозголошення на 10 років. Бездоганна репутація – один із головних активів компанії. "Світ круглий", і достатньо одного прецеденту, щоб втратити бізнес цілком. Ми добре розуміємо це і будуємо виключно довгострокові відносини. А наші Клієнти готові підтвердити це для Вас.
Найпоширеніші питання
  • Ваші співробітники займаються своєю роботою, за яку їм платять, а не намагаються розібратися в налаштуваннях комп'ютера за допомогою порад Google. При Обслуговуванні Клієнта ми не тільки миттєво виїжджаємо і дуже оперативно вирішуємо всі труднощі (бо знаємо вашу систему "від і до" і самі її налаштовували), але й попереджаємо появу більшості проблем завдяки системі моніторингу.
  • Вартість щомісячного платежу залежить від кількості комп'ютерів на обслуговуванні. Передплата за наступний календарний місяць здійснюється до кінця поточного. При передоплаті за 6 і більше місяців надається знижка 10%, за 12 місяців - 15%. Форма оплати – безготівковий розрахунок з ПДВ (ТОВ) або без ПДВ (ФОП 3 гр.).
  • Інженер спробує усунути проблему одразу ж за допомогою віддаленого доступу та консультацій по телефону. Якщо вирішити віддалено не виходить, фахівець приїде до Вас в офіс протягом максимум 2-х годин.
  • Звісно! Бонусна програма для клієнтів АйТі-Груп: подяка у розмірі 5000 грн за нового клієнта, який підписав договір на обслуговування за Вашою рекомендацією. Будь ласка, порадьте компанію АйТі-Груп своїм колегам, друзям, клієнтам та партнерам, яким ми можемо бути корисними. Які, напевно, могли б бути нашими клієнтами, якби вони просто знали про нас, а ми про них. Людині буде достатньо зателефонувати нам і повідомити у розмові, що вона за рекомендацією, назвати Ваші ПІБ та назву компанії.

Залишилися питання?